فروش سکسیونر در شهر ری

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


طبق است.اندارد، جلوی هر کلید قدرت خط در شبکه ی کیلوولت به بالا که از یک طرف انرژی می‌گیرد، یک سکسیونر‌ و یا در هر خط ورودی به پست برق و یا اتصال دو شین، دو سکسیونر‌ در دو طرف کلید قدرت یا دژنکتور نصب می‌شود. سکسیونرها قبل از کلیدهای قدرت بسته شده و بعد از قطع کلیدهای قدرت قابلیت باز شدن دارند. شکل زیر گویای این مطلب است..

در حالت کلی نیز می توان گفت سکسیونر یک اهرم و دو کنتاکت دارد که در این قسمت عملیات قطع و وصل بین کنتاکت ها در سکسیونر توسط اهرم انجام می شود. در نظر داشته باشید که برای یک سکسیونر تعریف نشده است. که جریان خطا را قطع کند که البته سکسیونر ها با توجه به کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود مورد است.فاده قرار می گیرند.

این تجهیزات برخلاف سکسیونر های ساده پارس سوئیچ هم باید وظیفه یک سکسیونر یعنی قطع و وصل ولتاژ به صورت قابل رویت و مطمئن در مدار را داشته باشند و هم مانند یک کلید فشار قوی یا همان دژنکتور قابلیت قطع جریان های کوچک الکتریکی را دارا باشند.



( فروش ) های دیگر