فروش سکسیونر در شهرک صنعتی قرچک

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


این سکسیونرها به دلیل وجود شرایط جوی و وجود تنش‌های مختلف باید به گونه‌ای نصب شوند که در اثر نیروی برف یا باد به راحتی وصل نشوند. ساختمان آن‌ها دارای یک کنتاکت ثابت و یک کنتاکت متحرک بوده و قطع مدار عمود بر سطح افقی و در امتداد مدار است.. مسیر طی‌شده توسط کنتاکت متحرک حداکثر یک ربع دایره است..

طبق است.اندارد، جلوی هر کلید قدرت خط در شبکه ی کیلوولت به بالا که از یک طرف انرژی می‌گیرد، یک سکسیونر‌ و یا در هر خط ورودی به پست برق و یا اتصال دو شین، دو سکسیونر‌ در دو طرف کلید قدرت یا دژنکتور نصب می‌شود. سکسیونرها قبل از کلیدهای قدرت بسته شده و بعد از قطع کلیدهای قدرت قابلیت باز شدن دارند. شکل زیر گویای این مطلب است..

هنگامی که سکسیونر ساده در مدار وصل می شود برای جلوگیری از قطع شدن آن ، بین سکسیونر و دژنکتور به وسیله چفت و بست مکانیکی به نحوی اینترلاک را برقرار می کنند که هنگام وصل بودن کلید قدرت (دژنکتور) به هیچ صورتی نتوان سکسیونر را قطع و وصل نمود.



( فروش ) های دیگر