مشاوره و اجرا سکسیونر در شهرک صنعتی پیشوا

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


البته سکسیونر در مورد جریان های عادی که ممکن است. از مدار عبور کنند این واکنش را نخواهد داشت و در صورت تغییر اساسی مدار را قطع می کند. این ویژگی یکی از نکات مهم در سکسیونر ها است. که می توانند نقش کلیدی در تابلو های برق داشته باشند.

نوع دیگری از سوا ساز ها که به آن پروانه یا پانتوگراف می گویند که این سکسیونر برای است.فاده در ولتاژ های بسیار بالا مناسب می باشد. پل ایستای این سکسیونر را سیم هوایی ایجاد می کند و در ساختار نیاز به جدا کننده از یکدیگر وجود ندارد و که این پایه ها در ساختار آن اگر وجود داشته باشند در فشار بالا می توانند در عملکرد آن اختلال ایجاد کنند. هماهنگی میان آمپر گردش نامی و سکسیونر ضروری است.. بعد از است.فاده از این سکسیونر بهتر است. که تیغه ها مورد بررسی قرار بگیرند تا از باز یا بسته بودن آن ها اطمینان حاصل کرد. در این نوع سکسیونر فاصله ایمنی خاصی مد نظر نیست و می توان گفت تقریبا کمترین فاصله افقی و عمودی مورد نیاز است..

«سکسیونر‌ کشویی» (Drawable Type Disconnector) برای کیوسک یا قفسه‌هایی که دارای عمق کم هستند بسیار مناسب‌اند. این سکسیونرها بیشتر به صورت میله‌ای در جهت عمودی قطع و وصل می‌شوند و عمدتاً در فشار متوسط کاربرد دارند. ساختمان آن‌ها شامل دو پایه ثابت و یک تیغه متحرک است. که حرکت تیغه در امتداد خودش صورت می‌گیرد. مهم‌ترین مزیت این نوع سکسیونرها امکان ساخت تیغه‌ها به صورت لوله‌ای است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر