فروش سکسیونر در لواسان

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.


از این نوع سکسیونر برای قطع و وصل و حفاظت مطمئن در زمان عملکرد و در جاهایی که محدودیت سطح وجود داشته باشد است.فاده می‌شود. برحسب میزان جریانی که از آن عبور می‌کند تیغه‌ها می‌تواند از ساده به دوتایی و از نوع تسمه‌ای (در جریان کم) به پروفیلی (در جریان زیاد)، میله‌ای و لوله‌ای تغییر کنند. نوع اهرمی آن نیز در فشار قوی و فوق فشار قوی کاربرد دارد.

هدف از به‌کارگیری سکسیونر در پست‌های فشار قوی جدا کردن دو قسمت مختلف پست از یکدیگر است.. نکته مهم این است. که سکسیونر سیستم‌هایی را قطع و یا وصل می کند که تقریباً بدون جریان هستند. به عبارت دیگر سکسیونر قطعات و تجهیزاتی را که فقط تحت ولتاژ هستند از شبکه جدا می‌سازد. به همین دلیل، می‌توان به کمک سکسیونر جریان‌های خازنی

به دلیل اینکه در بیشتر شبکه های توزیع و انتقال برق کلیدهای قدرت، سکسیونر ها و تجهیزات مربوط به آنها بخش عظیمی از هزینه ها را در بر می گیرند و در بسیاری موارد است.فاده از کلید های قدرت با ویژگی قطع و وصل سریع زیر بار ضروری نیست؛ دسته ای از سکسیونر ها که قابلیت قطع زیر بار را هم دارند طراحی شدند.



( فروش ) های دیگر