مشاوره و اجرا سکسیونر در ورامین

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

وجود آثار تاریخی متعدد در شهرستان ورامین نشان می‌دهد که این شهر از تاریخ پرفرازونشیبی برخوردار است.. درباره وجه تسمیه‌ نام این شهر نقل قول‌های زیادی وجود دارد. به‌عنوان مثال شهری که فریدون، به بند کشنده ضحاک در آن متولد شده است. با نام «وندیداد» در کتاب مذهبی زرتشتیان یاد شده است.. این نام شباهت زیادی به نام ورامین دارد. همچنین در کتاب اوستا و ودا، کتاب مقدس آریایی‌ها، آمده است. که سه هزار سال پیش از میلاد مسیح، برخی از آریایی‌ها بعد از گذشتن از مرو و شاهرود به نزدیکی ورامین و ری رسیدند و در این منطقه سکونت گزیدند، این امر


از این سکسیونر‌ برای ایمنی افرادی که روی خط انتقال و تجهیزات پست کار می‌کنند و نیز تخلیه بارهای باقیمانده روی خطوط، در ابتدای خطوط و پست‌های فشار قوی است.فاده می‌شود. سکسیونر‌ زمین در حقیقت یک نوع سکسیونر‌ تیغه‌ای است. که روی سکسیونر‌ خط قرار داشته و معمولاً دارای یک اینترلاک الکتریکی و یا مکانیکی با سکسیونرهای خط و یا ترانسفورماتورها، راکتورها و بانک‌های خازنی است.. اینترلاک به این مفهوم است. که تا سکسیونر‌ سر خط یا ورودی به ترانسفورماتور باز نباشد، بسته نخواهد شد و تا زمانی که سکسیونر‌ زمین بسته باشد سکسیونر مربوط بسته نخواهد شد.

سکسیونر غیر قابل قطع زیر بار، توانایی قطع جریان بار و یا جریان اتصال کوتاه را نداشته و تنها پس از قطع جریان عبوری از آن باز و بسته می‌شود. به همین دلیل برای باز کردن یا بستن مدار الکتریکی خصوصاً تحت شرایط خطا، به کلید دیگری با قابلیت‌های بالاتر یعنی دژنکتور نیاز است. که توانایی باز یا بسته کردن مدار را تحت هر شرایطی دارد. به علت اینکه این کلیدها زیر جریان باز یا بسته نمی‌شوند و جریان عبوری از آن‌ها تقریباً صفر است.، زمان قطع و وصل در آن‌ها خیلی بیشتر از بریکرها است..

در آموزش کنترل موتورهای الکتریکی صنعتی ، ابتدا روش‌های سیم‌کشی و نصب مدارهای کنترل موتور در درس‌های اول و دوم ارائه شده است.. در ادامه، در درس‌های سوم تا نهم درباره انواع موتورها و روش‌های کنترل آن‌ها بحث شده است.. همچنین، در این درس‌ها کاربرد قطعات الکترونیک قدرت، آی‌سی‌ها، PLCها و گیت‌های منطقی در مدارهای کنترل موتور بیان شده است. و موتورهای DC، موتورهای AC و موتورهای پله‌ای معرفی شده و روش‌های کنترل و حفاظت آن‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.. در درس‌های دهم و یازدهم، به ترتیب، پلاک موتور و عیب‌یابی موتور مورد بحث قرار گرفته‌اند. در نهایت، کاربرد ادوات نیمه‌هادی، پی‌ال‌سی‌ها و آی‌سی‌ها در درس‌های دوازدهم تا پانزدهم ارائه شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر