فروش سکسیونر در پیشوا

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


از این سکسیونرها به تعداد کمتری نسبت به سکسیونرهای غیر قابل قطع زیر بار در شبکه‌های فشار متوسط است.فاده می‌شود. گفتنی است. که این نوع سکسیونرها برای عملکرد در برابر جریان اتصال کوتاه مدار، همیشه با فیوز فشار قوی به طور سری در مدار قرار می‌گیرند. در تصویر زیر دو نمونه از این نوع کلید را می‌بینیم.

مهمترین مزیت این سکسیونر‌ دارا بودن دو تیغه متحرک و دورانی است.. نیروی وزش باد و نیروی وزن سکسیونر‌ به هیچ وجه سبب وصل بی‌موقع آن نمی‌شود. سکسیونر‌ هر فاز دارای دو پایه عایقی قابل گردش است. که تیغه‌های پل روی آن نصب شده است.. هنگام قطع یا وصل سکسیونر، پایه‌ها حول محور خود در خلاف جهت یک دیگر به اندازه درجه می‌چرخند و سبب قطع و وصل کنتاکت‌ها می‌شوند.

البته سکسیونر در مورد جریان های عادی که ممکن است. از مدار عبور کنند این واکنش را نخواهد داشت و در صورت تغییر اساسی مدار را قطع می کند. این ویژگی یکی از نکات مهم در سکسیونر ها است. که می توانند نقش کلیدی در تابلو های برق داشته باشند.



( فروش ) های دیگر