فروش سکسیونر در چهاردانگه

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


سکسیونر قیچی‌ (Pantograph Type Disconnector) برای ولتاژ فشار قوی و فوق فشار قوی و در ولتاژهای بالاتر از کیلوولت مناسب است.. به سکسیونر قیچی‌، سکسیونر پانتوگراف یا یک‌ستونی نیز گفته می‌شود و معمولاً در در جاهایی که اختلاف ارتفاع دارند از آن‌ است.فاده می‌شود.

از سکسیونر های ساده پارس سوییچ فقط به عنوان وسیله ارتباطی بین شینه ها و یا سایر قسمت هایی از مدار که دارای پتانسیل هستند است.فاده می شود . در صورت ورود جریان غیر مجاز و بیش از حد تعریف شده به مدار ، ابتدا دژنکتور و سپس سکسیونر از مدار قطع می شوند .  همچنین در صورت نیاز به سرویس یا تعویض دژنکتور ابتدا باید قسمتی از مدار که دژنکتور در آن وجود دارد را به وسیله یک سکسیونر قطع و سپس اقدام به جداسازی دژنکتور نمود .

اگر شما از افرادی هستید که به یادگیری گرایش های مختلف برق علاقه دارید و می خواهید به صورت حرفه ای وارد دنیای برق و رشته های آن شوید یا اینکه تمایل دارید با تجهیزات و قطعات برقی آشنایی کامل پیدا کنید می توانید در دوره های آموزشی موسسات شرکت کنید.



( فروش ) های دیگر