فروش سیلیکون نسوز در چهاردانگه

Fireproof silicone-1
Fireproof silicone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..


ورق سیلیکو‌ن نسوز موجود در نسوز صنعت ویرا، به بالا بردن سرعت کار و ایمنی کاربر کمک شایانی مینماید. تنوع محصولات در نسوز صنعت ویرا بالا بوده و شما به راحتی بسته به نیاز خود، نوع کار و شرایط کار خود می توانید. محصول مورد نظر خود را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب خریداری و است.فاده نمایید. به همین منظور نسوز صنعت ویرا به عنوان مرکزی تخصصی در زمینه فروش و واردات عایق های حرارتی، برای شما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می نماید. 

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.

ورق سیلیکونی نسوز که برخی به آن لاستیک سیلیکونی یا لاستیک نسوز سیلیکونی می گویند. یکی از محصولات مهم و پرکاربرد در صنعت مواد نسوز می باشد. این محصول حاصل تلاش بسیاری از افراد در سراسر جهان برای ساخت محصولی است که دمای بالا و حرارت را به خوبی تحمل کند.



( فروش ) های دیگر