فروش سیم بکسل در اسلامشهر

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


الواتور وایر وارد کننده و عرضه کننده سیم بکسل های صنایع حفاری، نفت، پتروشیمی و ساختمانی در ایارن می باشد. عرضه انواع سیم بکسل های فولادی برای لیفتینگ بصورت قرقره ای و بصورت اسلینگ سیم بکسل، انواع زنجیر الواتور در گرید های فولادی و است.یل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر شامل انواع قلاب، شگل، مهارکش و بست سیم بکسل. ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با سیم بکسل، جرثقیل و سازه های سیم بکسلی در ایارن.

سیم بکسل و یا طنای فولادی یک وسیله صنعتی بسیار پرکاربرد است. که در سایزهای مختلف و با ساختار و جنس های متنوع هر یک مناسب با صنعت خاصی تولید و عرضه می شوند. سیم بکسل در کنار زنجیر دو ابزار اصلی لیفتینگ را تشکیل می دهند که هر یک مزایا و معایب خود را دارند اما از مزایای اصلی طناب فولادی نسبت به زنجیر انعطاف بسیار بالا حرکت نرم و بی صدا و گستردگی مصرف در صنایع متنوع می باشد. از مهمترین صنایع مصرف کننده سیم بکسل می توان به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، آسانسور، حفاری، برش سنگ و مرغداری ها نما برد هر چند که این قطعه صنعتی مصرف گسترده ای در کلیه صنایع دارد.

گروه صنعتی سنترال لیفت وارد کننده انواع پولیفت و جک زنجیری در تناژ مختلف از کیلوگرم الی تن می باشد. واردات پولیفت های اصلی برند ویتال VITAL ژاپن و نمونه های طرح و پولیفت های تمام خودکار و نیمه خود کار توسط گروه صنعتی سنترال لیفت انجام می گیرد. واردات و عرضه سایز های مختلف زنجیر و سیم بکسل و کلیه ادوات و اتصالات لیفتینگ در ایران. انواع سیم بکسل، جرثقیل، زنجیر، مگنت و ادوات حمل بار.



( فروش ) های دیگر