فروش سیم بکسل در شمال تهران

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.


بازرگانی دنا بکسل تامین کننده کلیه ادوات کیفتینگ بار در ایران می باشد. عرضه انواع تسمه های حمل بار از نوع تسمه تخت، تسمه شالی و تسمه جغجغه با تناژ مختلف صورت می پذیرد. انواع سیم بکسل های فولادی و است.نلس است.یل بصورت قرقره ای باز و اسلینگ سیم بکسل همراه با کلیه اتصالات در این مجموعه عرضه می گردند. واردات و عرضه انواع پولیفت، جرثقیل های سقفی برقی و دستی، انواع وینچ های برقی، مگنت و تیفور در تناژ مختلف. کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر نیز در دنا بکسل عرضه می گردند.

گردش سیم بکسل بالاخص در لیفتینگ های اسلینگ تک شاخه موجب ایجاد لنگر شده و می تواند خطرات بسیاری را در پی داشته باشد. از این رو در برخی صنایع مثل جرثقیل ها که گردش بار می تواند موجب سقوط و خطرات بسیار باشد بافتی از سیم بکسل به نام نتاب مورد است.فاده قرار میگیرد. بافت این سیم بکسل از دسته های زیاد و مفتول کم ودر چند ردیف خلاف جهت تشکیل شده است. که این ساختار باعث شده این سیم بکسل هنگام حرکت چرخش نداشته و اصطلاحآ نتاب باشد وبیشترین مصرف را در تاور کرین ها دارد. از میان بافت های متنوع سیم بکسل نتاب دو ساختار X و X :که اولی از است.رند و دومی از است.رند ساخته شده است. مصرف بیشتری دارد. سیم بکسل های نتاب به پوست ماری نیز معرف هستند

سیم بکسل برتر وارد کننده انواع سیم بکسل های مغز کنفی و فولادی مخصوص دستگاه های حفاری، جرثقیل، تاور کرین، آسانسور، سنگ بری ها و معادن در ایران می باشد. واردات گرید های مختلف سیم بکسل در بافت ها و ساختار های مختلف، واردات انواع زنجیر آلات و اتصالات اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی، انواع جرثقیل های سقفی و ادوات لیفتینگ



( فروش ) های دیگر