فروش سیم بکسل در شهر جدید اندیشه

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


عواملی که دارای اهمیت زیادی می باشند. از جمله باید انعطاف زیادی داشته باشد و باید مقاومت در برابر فرسودگی در صنایع دریایی داشته باشد. همچنین مقاومت لازم را در برابر کشش جرثقیل و آسانسور داشته باشد. بطور خلاصه باید در مقاومت در برابر حمل و نقل در صنایع داشته باشد.

کارابکسل وارد کننده انواع سیم بکسل های فولادی کنفی است.یل و روکش دار در ساختار های مختلف همراه با سرتیفیکیت یا شناسه کالا و انواع اتصالات صنعتی از قبیل شگل ساده و تناژ دار،قلاب دینام نری و مادگی-بست های چدنی و فولادی -جرثقیل های دستی وبرقی-حلقه اسلینگ تیفور-پولیفت-جکلوی دانه گیر وسایر متعلقات.

سیم بکسل ها با ویژگی های متفاوت تولید می گردد. و باید در جای مناسب خود است.فاده شود و کیفیت بسیار خوبی دارد و در جای نامناسبی است.فاده شود و حادثه آفرینی کند. این نوع سیم ها که از مغزی الیافی از نوع کنف تولید می گردد. و دارای ساختاری است.رندی می باشند. البته از الیاف های مصنوعی هم گاهی از آن است.فاده می شود. انواع سیم در ابعاد ، ، و میلی متری تولید می شوند. که به شکل روغن های تیزه رنگ می باشند.



( فروش ) های دیگر