فروش سیم بکسل در شهر ری

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


سیم بکسل و یا طنای فولادی یک وسیله صنعتی بسیار پرکاربرد است. که در سایزهای مختلف و با ساختار و جنس های متنوع هر یک مناسب با صنعت خاصی تولید و عرضه می شوند. سیم بکسل در کنار زنجیر دو ابزار اصلی لیفتینگ را تشکیل می دهند که هر یک مزایا و معایب خود را دارند اما از مزایای اصلی طناب فولادی نسبت به زنجیر انعطاف بسیار بالا حرکت نرم و بی صدا و گستردگی مصرف در صنایع متنوع می باشد. از مهمترین صنایع مصرف کننده سیم بکسل می توان به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، آسانسور، حفاری، برش سنگ و مرغداری ها نما برد هر چند که این قطعه صنعتی مصرف گسترده ای در کلیه صنایع دارد.

پس از علامت های حرفی اغلب می بایست نوع مغزی بکار رفته در سیم بکسل مشخص گردد که با یک علاومت بعلاوه + و سپس علائم حرفی مشخص می شود. از کاربردی ترین علائم در مشخص کردن نوع مغزی FC که بیانکر مغزی الیافی کنف هستند و IWRC که معرف مغزی فولادی برای سیم بکسل هستند می باشد. البته به جز این دو مغزی از الیاف دیگری مانند الیاف مصنوعی و طناب پلی پروپیلن با پسوند PP و حتی از طناب های دریایی سیزال نیز بعنوان مغزی سیم بکسل است.فاده می شود. در زیر به معرفی کاربردی ترین ساختار های سیم بکسل بر حسب صنایع مصرفی می پردازیم.

بازرگانی پارسا بکسل ارائه دهنده انواع ساختار های سیم بکسل، انواع زنجیر، تسمه های بار برداری و خدمات بافت و پرس سیم بکسل در ایران می باشد. واردات سیم بکسل آسانسوری رشته با برند های مختلف بصورت مغز فولادی و مغز کنفی، سیم بکسل های رشته مصرفی صنایع حفاری و جرثقیل، سیم بکسل های نتاب قابل اتصال بر روی تاور کرین ها و سیم بکسل مغز مغز فولادی اسلینگ برای لیفتینگ بار.



( فروش ) های دیگر