فروش سیم بکسل در شهر سنگ تهران

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


پس از علامت های حرفی اغلب می بایست نوع مغزی بکار رفته در سیم بکسل مشخص گردد که با یک علاومت بعلاوه + و سپس علائم حرفی مشخص می شود. از کاربردی ترین علائم در مشخص کردن نوع مغزی FC که بیانکر مغزی الیافی کنف هستند و IWRC که معرف مغزی فولادی برای سیم بکسل هستند می باشد. البته به جز این دو مغزی از الیاف دیگری مانند الیاف مصنوعی و طناب پلی پروپیلن با پسوند PP و حتی از طناب های دریایی سیزال نیز بعنوان مغزی سیم بکسل است.فاده می شود. در زیر به معرفی کاربردی ترین ساختار های سیم بکسل بر حسب صنایع مصرفی می پردازیم.

بازرگانی پاسارگاد وارد کننده و صادر کننده عمده انواع سیم بکسل های صنایع نفت و پتروشیمی، سیم بکسل های نتاب تاور کرین، سیم بکسل های آسانسوری و حفاری می باشد. واردات سیم بکسل های مغز فولادی نتاب و مغز کنفی . عرضه انواع سیم بکسل های گالوانیزه سرد و گرم با ساختار و تنسایل مختلف. پرس سیم بکسل همراه با گوشواره و بدون گوشواره و واردات و عرضه سیم بکسل های کمیاب و نایاب وارد و عرضه کننده انواع جرثقیل های برقی کیتو ژاپن و انواع برند چینی و جرثقیل های دستی ویتال و توهو و تویو و کیتوو پولیفت و یا شاسی کش های ویتال و تیفور سیم بکسلی و مگنت در انواع تناژ بست سیم بکسل و مهارکش و انواع اتصالات صنعتی و تسمه های حمل بار و تسمه جغجغه ای و ... با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها در سراسر ایران و ارسال رایگان در تهران. فروش انواع تسمه های حمل بار و زنجیرهای بار گرید و زنجیر های گالوانیزه. وارد کننده انواع زنجیر حمل بار و زنجیر های گالوانیزه چینی در انواع سایز های مختلف در کیسه های کیلویی فروش و پخش عمده و جزیی انواع تسمه جغجغه ای ایرانی و خارجی با کیفیت فوق العاده فروش تسمه حمل بار ایرانی و خارجی برند های یال - تسمه حمل بار همیلتون -تسمه حمل بار سوپر سوبهو . فروش جرثقیل های ویتال ژاپن در انواع تناژ جرثقیل ویتال تن - جرثقیل ویتال تن - جرثقیل ویتال تن - جرثقیل ویتال تن - جرثقیل ویتال تن فروش انواع پولیفت شاسی کش های ویتال در انواع تناژ پولیفت شاسی کش کیلویی پولیفت شاسی کش . تنی پولیفت شاسی کش . تنی پولیفت شاسی کش . تنی پولیفت شاسی کش تن بدون واسطه خرید کنید.

ویکی لیفت تامین کننده سیم بکسل های فولادی و است.یل و پخش کننده انواع زنجیر ، اسلینگ زنجیر ، زنجیر لنگر و زنجیر با گرید های مختلف ، و انواع زنجیر است.یل می باشد. واردات و عرضه اسلینگ سیم بکسل، زنجیر های آهنی گرید G گالوانیزه سرد، زنجیر های فولادی گرید G خشکه بصورت گالوانیزه و سیاه فسفاته زنجیر کروزبی گرید های و در سایز های مختلف اینچی و میلیمتری برای انواع کاربری های صنعتی. گروه صنعتی ویکی لیفت وارد کننده انواع اتصالات سیم بکسل و زنجیر های جرثقیل برای جرثقیل های دستی و برقی سقفی در طول های مختلف، زنجیر با قلاب کج و کلسه اتصالات زنجیر های صنعتی



( فروش ) های دیگر