فروش سیم بکسل در شهرک صنعتی خوارزمی

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


بازرگانی دنا بکسل تامین کننده کلیه ادوات کیفتینگ بار در ایران می باشد. عرضه انواع تسمه های حمل بار از نوع تسمه تخت، تسمه شالی و تسمه جغجغه با تناژ مختلف صورت می پذیرد. انواع سیم بکسل های فولادی و است.نلس است.یل بصورت قرقره ای باز و اسلینگ سیم بکسل همراه با کلیه اتصالات در این مجموعه عرضه می گردند. واردات و عرضه انواع پولیفت، جرثقیل های سقفی برقی و دستی، انواع وینچ های برقی، مگنت و تیفور در تناژ مختلف. کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر نیز در دنا بکسل عرضه می گردند.

کارابکسل وارد کننده انواع سیم بکسل های فولادی کنفی است.یل و روکش دار در ساختار های مختلف همراه با سرتیفیکیت یا شناسه کالا و انواع اتصالات صنعتی از قبیل شگل ساده و تناژ دار،قلاب دینام نری و مادگی-بست های چدنی و فولادی -جرثقیل های دستی وبرقی-حلقه اسلینگ تیفور-پولیفت-جکلوی دانه گیر وسایر متعلقات.

طول گام یک سیم بکسل یا است.رند عبارت است. از فاصله ( موازی یا محور طولی) بین شروع و پایان یک دوره کامل پیچش است.رند یا مفتول بدور آنها . بطور کلی طول گام بیشتر در یک سیم بکسل یا است.رند به معنی قابلیت انعطاف بیشتر و در عین حال تمایل بیشتر به جدا شدن لایه های آن از یکدیگر می باشد هر چند که سیم بکسل یا است.رند مذکور بخوبی پریفرم شده باشد.



( فروش ) های دیگر