فروش سیم بکسل در غرب تهران

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز تهران واقع است.. از مهمترین مشخصات این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.. محله های این منطقه عبارتند از :

در تقاطع بزرگراه باکری و اتوبان حکیم محله ای قرار دارد که از آن به عنوان سه راه تعاون یاد می شود. این محله که از نظر ساختار شهر سازی و خانه سازی بسیار شبیه به جنت آباد می باشد یکی از محله هایی می باشد که زمانی متعلق به آقای مافی بوده است.. امروزه در این محله نیز خانه های ویلایی کم کم جای خود را به مجتمع های چند منظوره می دهد.

محله آزادشهر یا شهرک سرو آزاد، نام یکی از محله‌های منطقه تهران است. که با وجود نداشتن قدمت زیاد، کم کم در مسیر رشد شهری قرار گرفته است. و در حال جلب کردن توجهات به سمت خودش است.. این محله از شمال تا جنوب با بزرگراه همت و بعد آزادراه تهران کرج محدود شده است.؛ اما همچنین در شرق آن پارک جنگلی چیتگر و غرب آن باغ گیاه شناسی واقع شده‌اند.


بازرگانی سیم بکسل هدایت بورس انواع سیم بکسل و انواع جرثقیل برقی و ادوات سیم بکسل به شرح ذیل : ـ سیم بکسل های فولادی ـ کنفی ـ نتاب جهت است.فاده در دستگاه های آسانسور، بالابر ساختمانی، سیم بکسل جرثقیل، تاور کرین، حفاری و ... ـ سیم بکسل های روکش دار جهت است.فاده در باشگاه های ورزشی ـ سیم بکسل های Steel Stainless فولاد ضد زنگ در سایزهای متنوع جهت است.فاده در صنایع مختلف. ـ سیم بکسل جهت است.فاده برای گاورنر آسانسور ـ سیم های مهاری فولادی جهت است.حکام تجهیزات ـ زنجیرهای آهنی و فولادی خشکه جهت حمل بار ـ زنجیر جبران جهت است.فاده در دستگاه آسانسور ـ بست سیم بکسل، شگل، قلاب S، قلاب دینام، پیچ و مهره، قلاب دانه گیر، کارابین و ... ـ جرثقیل و پولیف های دستی زنجیری در تناژهای مختلف ـ تسمه های حمل بار در تناژهای مختلف واردات سیم بکسل های X ریز بار روکش دار و بدون روکش

مفتول فولادی بدون روکش یا غیر گالوانیزه : این نوع مفتول معمولا برای سیم بکسل هایی مورد است.فاده قرار میگیرد که عامل فرسایش در تعیین طول عمر مفید سیم بکسل نقش مهمتری داشته و سیم بکسل کمتر در معرض عوامل ایجاد کننده زنگ زدگی قرار دارد.

تکین بکسل وارد کننده و پخش کننده انواع سیم بکسل -انواع زنجیر-استرند بتن - طناب فولادی- تسمه برزنتی زنجیر و زنجیر لنگر اتصالات و متعلقات زنجیر- شگل - قلاب - جرثقیلهای سقفی- جرثقیل دستی - و.. طنابهای پلاستیکی و کنفی ابزار آلات - ابزار آلات دستی سیم بکسل ، زنجیر و متعلقات



( فروش ) های دیگر