فروش سیم بکسل در قرچک

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


پس از علامت های حرفی اغلب می بایست نوع مغزی بکار رفته در سیم بکسل مشخص گردد که با یک علاومت بعلاوه + و سپس علائم حرفی مشخص می شود. از کاربردی ترین علائم در مشخص کردن نوع مغزی FC که بیانکر مغزی الیافی کنف هستند و IWRC که معرف مغزی فولادی برای سیم بکسل هستند می باشد. البته به جز این دو مغزی از الیاف دیگری مانند الیاف مصنوعی و طناب پلی پروپیلن با پسوند PP و حتی از طناب های دریایی سیزال نیز بعنوان مغزی سیم بکسل است.فاده می شود. در زیر به معرفی کاربردی ترین ساختار های سیم بکسل بر حسب صنایع مصرفی می پردازیم.

باختر پدید فولاد وارد کننده, تولید کننده و فروشنده انواع سیم بکسل و زنجیر اسلینگ , انواع جرثقیل و دستگاههای لیفتینگ , انواع طنابها و تسمه ها و انواع زنجیر ، زنجیر لنگر - زنجیر تک شاخه - زنجیر شاخه - زنجیر شاخه - زنجیر شاخه و ... و متعلقات

سیمها می توانند از سیم هایی باشند که قطر کمی دارند. و در مقابل فرسودگی از مقاومت زیادی برخوردارند. همچنین سیم هایی که قطر بیشتری دارند در برابر ساییدگی و خرد شدن است.حکام خوبی دارند. و طول آنها به وزن و طول بار بستگی دارد. همچنین دارای بافت هایی است. که عبارتند از: بافت سیل، بافت فیلر، وارینگتون، بافت است.اندارد می باشند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.



( فروش ) های دیگر