فروش سیم بکسل در لواسان

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.


کیان بکسل انواع سیم بکسل در ساختار های مختلف مخصوص سیم بکسل آسانسور ،سیم بکسل حفاری و سیم بکسل جرثقیل و انواع اتصالات از جمله شگل ،قلاب ،تسمه ،سیم بکسل نتاب،استرند بتن و... بازرگانی کیان بکسل عرضه کننده سایز های مختلف سیم بکسل فولادی اسلینگ با تنسایل های کششی بالای نیوتن بر میلیمتر مربع با ساختار های X, X, X در ایران می باشد. کلیه اتصالات اسلینگ های سیم بکسل و زنجیر در این بازرگانی موجود می باشد.

بازرگانی نوروزی بورس انواع سیم بکسل، زنجیر و اتصالات لیفتینگ. انجام کلیه خدمات مرتبط با سیم بکسل و ابزار حمل بار. بازرگانی نوروزی بورس سیم بکسل گوستاولف GUSTAV WOLF و سیم بکسل الفانت کره elephant و سیم بکسل کیس وایر کره KISWIRE و سیم بکسل یوشا مارتین Usha Martin و سیم بکسل ملایر و سیم بکسل ایزابلا اسپانیا و انواع سیم بکسل ایرانی

بازرگانی پارسا بکسل ارائه دهنده انواع ساختار های سیم بکسل، انواع زنجیر، تسمه های بار برداری و خدمات بافت و پرس سیم بکسل در ایران می باشد. واردات سیم بکسل آسانسوری رشته با برند های مختلف بصورت مغز فولادی و مغز کنفی، سیم بکسل های رشته مصرفی صنایع حفاری و جرثقیل، سیم بکسل های نتاب قابل اتصال بر روی تاور کرین ها و سیم بکسل مغز مغز فولادی اسلینگ برای لیفتینگ بار.



( فروش ) های دیگر