فروش سیم بکسل در چهاردانگه

tow wire-1
tow wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


بازرگانی پاسارگاد وارد کننده و صادر کننده عمده انواع سیم بکسل های صنایع نفت و پتروشیمی، سیم بکسل های نتاب تاور کرین، سیم بکسل های آسانسوری و حفاری می باشد. واردات سیم بکسل های مغز فولادی نتاب و مغز کنفی . عرضه انواع سیم بکسل های گالوانیزه سرد و گرم با ساختار و تنسایل مختلف. پرس سیم بکسل همراه با گوشواره و بدون گوشواره و واردات و عرضه سیم بکسل های کمیاب و نایاب وارد و عرضه کننده انواع جرثقیل های برقی کیتو ژاپن و انواع برند چینی و جرثقیل های دستی ویتال و توهو و تویو و کیتوو پولیفت و یا شاسی کش های ویتال و تیفور سیم بکسلی و مگنت در انواع تناژ بست سیم بکسل و مهارکش و انواع اتصالات صنعتی و تسمه های حمل بار و تسمه جغجغه ای و ... با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها در سراسر ایران و ارسال رایگان در تهران. فروش انواع تسمه های حمل بار و زنجیرهای بار گرید و زنجیر های گالوانیزه. وارد کننده انواع زنجیر حمل بار و زنجیر های گالوانیزه چینی در انواع سایز های مختلف در کیسه های کیلویی فروش و پخش عمده و جزیی انواع تسمه جغجغه ای ایرانی و خارجی با کیفیت فوق العاده فروش تسمه حمل بار ایرانی و خارجی برند های یال - تسمه حمل بار همیلتون -تسمه حمل بار سوپر سوبهو . فروش جرثقیل های ویتال ژاپن در انواع تناژ جرثقیل ویتال تن - جرثقیل ویتال تن - جرثقیل ویتال تن - جرثقیل ویتال تن - جرثقیل ویتال تن فروش انواع پولیفت شاسی کش های ویتال در انواع تناژ پولیفت شاسی کش کیلویی پولیفت شاسی کش . تنی پولیفت شاسی کش . تنی پولیفت شاسی کش . تنی پولیفت شاسی کش تن بدون واسطه خرید کنید.

ارشام بکسل وارد کننده سیم بکسل های ساخت کشور کره جنوبی و برند های اروپایی جهت جرثقیل اسانسور و مصارف عمومی میباشد.محصولات این مجموعه شامل انواع جرثقیل دستی و برقی تسمه حمل بار ،تسمه حمل بار تخت ، تسمه حمل بار گرد ، تسمه حمل بار جغجغه ای ، تسمه حمل بار مسطح ، انواع سیم بکسل ،سیم بکسل نتاب ، سیم بکسل آسانسوری ، سیم بکسل حفاری ،انواع زنجیر، سیم بکسل در انواع مختلف ، اسلینگ زنجیری ، زنجیر قلاب کج ، قلاب حمل بار ، ورق گیر ، شگل ، وینچ برقی ، طناب ، جک ، باسکول جرثقیل ،جرثقیل دستی ، مگنت و ... ابزار آلات - سیم بکسل ، زنجیر و متعلقات می باشد.

گردش سیم بکسل بالاخص در لیفتینگ های اسلینگ تک شاخه موجب ایجاد لنگر شده و می تواند خطرات بسیاری را در پی داشته باشد. از این رو در برخی صنایع مثل جرثقیل ها که گردش بار می تواند موجب سقوط و خطرات بسیار باشد بافتی از سیم بکسل به نام نتاب مورد است.فاده قرار میگیرد. بافت این سیم بکسل از دسته های زیاد و مفتول کم ودر چند ردیف خلاف جهت تشکیل شده است. که این ساختار باعث شده این سیم بکسل هنگام حرکت چرخش نداشته و اصطلاحآ نتاب باشد وبیشترین مصرف را در تاور کرین ها دارد. از میان بافت های متنوع سیم بکسل نتاب دو ساختار X و X :که اولی از است.رند و دومی از است.رند ساخته شده است. مصرف بیشتری دارد. سیم بکسل های نتاب به پوست ماری نیز معرف هستند



( فروش ) های دیگر