فروش سیم خاردار در تهران

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


در این مقاله به بررسی موضوع سیم خاردار و قیمت سیم خاردار به عنوان یکی از متداول ترین و ارزان ترین وسایل برای محصور کردن و ایجاد موانع تهاجمی و ساختگی برای مراکز نظامی و انتظامی ، فرودگاه ، کارخانجات و &#; و یا جداسازی فضاهای مختلف جهت بالا بردن ایمنی و شخصی سازی اراضی است.فاده از سیم خاردار می باشد که با توجه به ساختار ضد زنگ و شرایط مقاوم آن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از مهم ترین گزینه ها می باشد.

آریا حصار پیشرو در زمینه تولید ، فروش و نصب انواع سیم خاردار صادراتی با کادری مجرب که مهارت بسزایی در این باره دارند این امکان را برای شما فراهم می سازد که بهترین متریال را در رابطه با نصب این محصول پیشرو داشته باشید .آریا حصار  در زمینه فروش و نصب انواع سیم خاردار های خطی ، حلقوی تیغی ، حلقوی سوزنی برای سفارتها ، پادگانها ، صنایع دفاعی ونظامی ، ارگانهای دولتی ، کارخانجات ، انبارها و مناطق مسکونی در ایران وخارج از کشور در خدمت شماست.

یکی دیگر از انواع سیم خاردار پرکاربرد در صنعت، سیم خاردار حلقوی است. که خود شامل سیم معمولی ، با خار سیمی و لیزری یا تبری می شود.در این میان سیم حلقوی تبری یا لیزری به دلیل است.فاده از مفتول پایه کربن بالا در برابر سایر سیم خاردار های حلقوی مقاومت بالاتری دارد.این نوع سیم در برابر فشارهای فیزیکی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد و  قیمت آن نیز به خاطر مقاومت بالای آن بیشتر از محصولات دیگر است.،البته این نکته را نیز باید بیان کنیم که قیمت سیم خاردار حلقوی تبری با توجه به نوع سفارش مشتری متفاوت می باشد.



( فروش ) های دیگر