فروش سیم خاردار در دیزین

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دوچرخه‌سواری نیز یکی دیگر از تفریحاتی است. که در دیزین وجود دارد؛ اما با دوچرخه‌سواری معمولی تفاوت‌هایی دارد. در دیزین، دوچرخه‌سواری کوهستانی وجود دارد که مهارت و تجربه خاصی را می‌طلبد؛ بنابراین هرکسی نمی‌تواند از پس آن بربیاید. افراد حرفه‌ای در این زمینه، دوچرخه‌سواری خود را با حرکات نمایشی همراه می‌کنند.

ساخت امکانات مختلف در دیزین از سال آغاز شد و به تدریج امکاناتی از جمله ساخت جاده، نصب تله‌سیژ، اولین تله‌‌کابین ایران (تله‌کابین شاله)، نصب تله‌اسکی مبتدی در این منطقه ایجاد شد. در سال نیز با ورود بخش خصوصی به این منطقه و سرمایه‌گذاری مناسب، توسعه این منطقه آغاز شد.

طول پیست چمن دیزین، ۵ متر است. و در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار گرفته است.. علاوه بر امکانات تفریحی، مسابقات فراوانی مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان و کایت در این پیست و در فصل تابستان برگزار می‌شوند.


سیم خاردار نوعی حصار فلزی روی دیوار یا دور باغ است. که به دو صورت سوزنی و تبری یا تیغی تولید می‌شود. سیم خاردار سوزنی و سیم‌خار دار تبری در انواع کلاف حلقوی و خطی عرضه می‌گردند. سیم خاردار اسرائیلی نام دیگر محصول تیغی یا تبری است.. قیمت سیم خاردار حلقوی و خطی به نوع سیم مفتول(گالوانیزه یا سیاه)، شکل و وزن آن بستگی دارد. در ایران خرید سیم خاردار تیغی و سوزنی به صورت کلاف حلقوی رایج‌تر است..

با مراجعه به وبسایت مجموعه آریا حصار می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه مشورت داشته باشید تا برای خرید انواع سیم خاردار شما را راهنمایی کنند و همینطور نصب سیم خاردار را به آنها بسپارید.در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح انواع سیم خاردار و چگونگی نصب آن بپردازیم.

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان، حصار و فنس مورد است.فاده قرار می‌گیرد، فنس حصاری می‌باشد که از این محصول هم برای ایجاد محدودیت و جلوگیری از ورود افراد و حیوانات است.فاده می‌شود. قیمت توری فنس وابسته به قیمت روز آهن و کلاف است. و بهتر است. به صورت روزانه و لحظه‌ای بررسی شود، اما صفحه



( فروش ) های دیگر