فروش سیم خاردار در رودهن

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


سیم خاردار نوعی حصار فلزی روی دیوار یا دور باغ است. که به دو صورت سوزنی و تبری یا تیغی تولید می‌شود. سیم خاردار سوزنی و سیم‌خار دار تبری در انواع کلاف حلقوی و خطی عرضه می‌گردند. سیم خاردار اسرائیلی نام دیگر محصول تیغی یا تبری است.. قیمت سیم خاردار حلقوی و خطی به نوع سیم مفتول(گالوانیزه یا سیاه)، شکل و وزن آن بستگی دارد. در ایران خرید سیم خاردار تیغی و سوزنی به صورت کلاف حلقوی رایج‌تر است..

آریا حصار پیشرو در زمینه تولید ، فروش و نصب انواع سیم خاردار صادراتی با کادری مجرب که مهارت بسزایی در این باره دارند این امکان را برای شما فراهم می سازد که بهترین متریال را در رابطه با نصب این محصول پیشرو داشته باشید .آریا حصار  در زمینه فروش و نصب انواع سیم خاردار های خطی ، حلقوی تیغی ، حلقوی سوزنی برای سفارتها ، پادگانها ، صنایع دفاعی ونظامی ، ارگانهای دولتی ، کارخانجات ، انبارها و مناطق مسکونی در ایران وخارج از کشور در خدمت شماست.

همانطور که می‌دانید سیم خاردار برای حصارکشی امنیتی دور باغ، روی دیوار و غیره اهمیت دارد، طبق تعریف راهنمای خرید، سیم‌های خاردار، سیم‌هایی فلزی هستند که برای امنیت بخشی و حفاظت از محوطه‌های مختلف و نیز برای جلوگیری از تردد انسان‌ها و حیوانات، است.فاده می‌شود. از طرفی، سیم خاردارها به خاطر ظاهر خود، علاوه بر حفاظت از محوطه‌ها، جلوه زیبایی نیز به مناطق حفاظت شده، می‌بخشد. سیم های خاردار حصاری، دارای سرهای تیز نیزه مانند هستند.



( فروش ) های دیگر