فروش سیم خاردار در شهر جدید اندیشه

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


کارخانجات مختلف این سیم خاردارها را از قطعه سیم مفتول گالوانیزه می سازند. دو رشته از این مفتول ها به حالت پیچ خورده بافته شده و دو رشته ی دیگر با فاصله ی مشخصی دور تا دور رشته ی دیگر تابیده شده اند. به این ترتیب در هر نقطه خار تیز و برنده به وجود می آید. قطر مفتول و خار ها بین تا . میلی متر است.. هر کلاف از این محصولات وزنی معادل کیلوگرم دارند. فاصله ی خارها با توجه به نیاز مشتری بین تا سانتی متر متغیر است..

سیم خاردار خطی نوعی از سیم خاردار است. که به شکل رشته ای فلزی از مفتول گالوانیزه با خار های تیز و برنده به بازار عرضه می گردد. این محصول اغلب برای حفاظت و حراست از زمین ها ، مناطق نظامی ، پادگان ها ، فرودگاه ها و &#; است.فاده می گردد. به علت تیز و برنده بودن، این

مجموعه آریا حصار با برخورداری از افراد متخصص و آموزش دیده و بهره گیری از بهترین تجهیزات در تولید سیم های خاردار این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که از خدمات برتر و با کیفیت نصب سیم خاردار بهره مند شوند.با توجه به وجود انواع سیم خاردار بی کیفیت و متفرقه در بازار بهتر است. قبل از خرید انواع سیم خاردار با مشاورین و کارشناسان مجموعه آریا حصار در این زمینه مشورت داشته باشید.برخی از فروشندگان بدون اطلاع از کیفیت محصول ، انواع سیم خاردار نامرغوب را به فروش می رسانند.شما می توانید با دریافت اطلاعات لازم در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین انواع



( فروش ) های دیگر