فروش سیم خاردار در شهرک صنعتی چهاردانگه

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


کارخانجات مختلف این سیم خاردارها را از قطعه سیم مفتول گالوانیزه می سازند. دو رشته از این مفتول ها به حالت پیچ خورده بافته شده و دو رشته ی دیگر با فاصله ی مشخصی دور تا دور رشته ی دیگر تابیده شده اند. به این ترتیب در هر نقطه خار تیز و برنده به وجود می آید. قطر مفتول و خار ها بین تا . میلی متر است.. هر کلاف از این محصولات وزنی معادل کیلوگرم دارند. فاصله ی خارها با توجه به نیاز مشتری بین تا سانتی متر متغیر است..

در این مقاله به بررسی موضوع سیم خاردار و قیمت سیم خاردار به عنوان یکی از متداول ترین و ارزان ترین وسایل برای محصور کردن و ایجاد موانع تهاجمی و ساختگی برای مراکز نظامی و انتظامی ، فرودگاه ، کارخانجات و &#; و یا جداسازی فضاهای مختلف جهت بالا بردن ایمنی و شخصی سازی اراضی است.فاده از سیم خاردار می باشد که با توجه به ساختار ضد زنگ و شرایط مقاوم آن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از مهم ترین گزینه ها می باشد.

از این نوع سیم خاردار بیشتر برای حفاظت محوطه کارخانه‌ها، مراکز نظامی و فرودگاه ها و .... است.فاده می‌شود، سیم خطی، به راحتی باز و بسته می‌شود، دوام و ماندگاری بالایی دارد، بسیار انعطاف پذیر بوده و مانع از عبور حیوانات می‌شود، نصب آن در انواع زمین‌ها آسان است.، این سیم‌ها وزن بسیار کمی دارند و پس حمل و نقل آن‌ها به راحتی انجام می‌شود.



( فروش ) های دیگر