فروش سیم خاردار در شهریار

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


سیم خاردار، سیم حصار معمولاً شامل دو سیم طولی است. که به هم تابیده و کابل را تشکیل می‌دهند و در فواصل زمانی معین سیم‌های خاردار سیم یا کابل سیم یا کابل سیم پیچیده می‌شوند انواع سیم‌های خاردار بسیار زیاد است.‌، کابل‌ها یک یا دو، گرد، نیمه‌گرد یا تخت هستند و دارای دامنه سنج هستند کابل دوتایی پیچ خورده است.حکام بیشتری را ایجاد می‌کند و اجازه انقباض و انبساط بدون شکستگی را می‌دهد.

سیم خاردار یکی از ارزانترین و رایج ترین وسایل ایجاد موانع و حصار برای مراکز نظامی ، فرودگاه و کارخانجات و غیره است.. کسانی که قصد ایجاد امنیت را در ساختمان های مختلف مسکونی ، اداری و باغات و زمین های کشاورزی دارند می توانند به راحتی و با صرف زمان و هزینه اندک بهترین حصارکشی را با انواع

سیم خاردار یکی از محصولات مفتولی تولید شده از فولاد نرم است.. برای تولید سیم خاردار از سیم مفتول است.فاده می کنند. این محصول در کنار تیر حصار یا پایه فنس و توری حصاری و دیگر متعلقات فنس کشی، پروژه ی تکمیل حصار و فنس پیرامونی یک محدوده را به سرانجام می رساند. از این رو انتخاب نوع سیم خاردار، سیم خاردار با قیمت مناسب وسیم خاردار متناسب با حصار می تواند در روند پروژه، هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت، تاثیر دو چندانی ایجاد نماید.



( فروش ) های دیگر