فروش سیم خاردار در لواسان

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.

آستان امامزاده عبدالله (ع) در محله جائیج در مرکز شهر لواسان قرار دارد. این بقعه با پلان ضلعی و گنبد مخروطی و بدون گلدسته، به قرن هفتم يا هشتم هجری قمری مربوط می‌شود. ضريح فلزی آن مزین به میناکاری با خطوط قرآنی و اشعار فارسی است. که به وسيله است.اد روزگاريان ساخته و نصب شده است.. قسمتی از صحن خارجی امامزاده به مزار سه شهید و گورستان جائیچ اختصاص دارد.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.


همانطور که می‌دانید سیم خاردار برای حصارکشی امنیتی دور باغ، روی دیوار و غیره اهمیت دارد، طبق تعریف راهنمای خرید، سیم‌های خاردار، سیم‌هایی فلزی هستند که برای امنیت بخشی و حفاظت از محوطه‌های مختلف و نیز برای جلوگیری از تردد انسان‌ها و حیوانات، است.فاده می‌شود. از طرفی، سیم خاردارها به خاطر ظاهر خود، علاوه بر حفاظت از محوطه‌ها، جلوه زیبایی نیز به مناطق حفاظت شده، می‌بخشد. سیم های خاردار حصاری، دارای سرهای تیز نیزه مانند هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش سیم خاردار می توانید با کارشناسان بخش فروش آریا حصار در تماس باشید و از راهنمایی آن ها در این زمینه بهره مند شوید.مشاورین ما آماده ارائه خدمات برتر و با کیفیت به مشتریان گرامی می باشند.

صنایع مفتولی کیانی با پیشینه ای از سال ۵ در راستای بازرگانی و تولید انواع فنر و فروش مفتول های صنعتی در خیابان پامنار تهران تاسیس گردید  و در سال ۵ در راستای حمایت از تولیدات داخلی نمایندگی کارخانه های داخلی را دریافت نمود و سپس برای ارایه خدمات بهتر در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز در شهرک صنعتی شمس آباد کارخانه ای در صنایع کشش مفتول راه اندازی کرد و همچنین در سال شروع فعالیت خود را با



( فروش ) های دیگر