فروش سیم خاردار در پردیس

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


آریا حصار پیشرو در زمینه تولید ، فروش و نصب انواع سیم خاردار صادراتی با کادری مجرب که مهارت بسزایی در این باره دارند این امکان را برای شما فراهم می سازد که بهترین متریال را در رابطه با نصب این محصول پیشرو داشته باشید .آریا حصار  در زمینه فروش و نصب انواع سیم خاردار های خطی ، حلقوی تیغی ، حلقوی سوزنی برای سفارتها ، پادگانها ، صنایع دفاعی ونظامی ، ارگانهای دولتی ، کارخانجات ، انبارها و مناطق مسکونی در ایران وخارج از کشور در خدمت شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش سیم خاردار می توانید با کارشناسان بخش فروش آریا حصار در تماس باشید و از راهنمایی آن ها در این زمینه بهره مند شوید.مشاورین ما آماده ارائه خدمات برتر و با کیفیت به مشتریان گرامی می باشند.

صنایع مفتولی کیانی با پیشینه ای از سال ۵ در راستای بازرگانی و تولید انواع فنر و فروش مفتول های صنعتی در خیابان پامنار تهران تاسیس گردید  و در سال ۵ در راستای حمایت از تولیدات داخلی نمایندگی کارخانه های داخلی را دریافت نمود و سپس برای ارایه خدمات بهتر در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز در شهرک صنعتی شمس آباد کارخانه ای در صنایع کشش مفتول راه اندازی کرد و همچنین در سال شروع فعالیت خود را با



( فروش ) های دیگر