فروش سیم خاردار در چهاردانگه

barbed wire-1
barbed wire-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


همانطور که می‌دانید سیم خاردار برای حصارکشی امنیتی دور باغ، روی دیوار و غیره اهمیت دارد، طبق تعریف راهنمای خرید، سیم‌های خاردار، سیم‌هایی فلزی هستند که برای امنیت بخشی و حفاظت از محوطه‌های مختلف و نیز برای جلوگیری از تردد انسان‌ها و حیوانات، است.فاده می‌شود. از طرفی، سیم خاردارها به خاطر ظاهر خود، علاوه بر حفاظت از محوطه‌ها، جلوه زیبایی نیز به مناطق حفاظت شده، می‌بخشد. سیم های خاردار حصاری، دارای سرهای تیز نیزه مانند هستند.

سیم خاردار نوعی حصار فلزی روی دیوار یا دور باغ است. که به دو صورت سوزنی و تبری یا تیغی تولید می‌شود. سیم خاردار سوزنی و سیم‌خار دار تبری در انواع کلاف حلقوی و خطی عرضه می‌گردند. سیم خاردار اسرائیلی نام دیگر محصول تیغی یا تبری است.. قیمت سیم خاردار حلقوی و خطی به نوع سیم مفتول(گالوانیزه یا سیاه)، شکل و وزن آن بستگی دارد. در ایران خرید سیم خاردار تیغی و سوزنی به صورت کلاف حلقوی رایج‌تر است..

سیم فولادی روکش‌دار سیم فولادی گالوانیزه گسترده‌ترین سیم فولادی در طول تولید سیم‌خاردار است. که نوع تجاری این محصول، نوع کلاس و کلاس است. یا این که به عنوان سیم فولادی گالوانیزه برقی و سیم فولاد گالوانیزه داغ نیز شناخته می‌شود.



( فروش ) های دیگر