مشاوره و اجرا سیم و کابل در اسلامشهر

wire and cable-1
wire and cable-2



محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.


نام گذاری سیم و کابل سیستم یکپارچه‌ای نیست و ممکن است. کمی گیج کننده باشد. به‌عنوان مثال W همیشه به معنای مقاوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی نیست. مثلا MTW مخفف سیم ابزار دستگاه است. که ربطی به آب و هوا ندارد.برای مطالعه بیشتر راجب

سیم و کابل ابهر؛ یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران است.. کیفیت کابل ابهر و رعایت تمام است.اندادهای داخلی و خارجی سبب شده تا کابل ابهر به چندین کشور صادر شود. اگر کیفیت، طول عمر بالا و است.اندارد کابل برای شما اهمیت دارد، حتما کابل ابهر را خریداری کنید.

اولین گام در تولید تجهیزات برقی، بهره گیری از ماشین آلات و همچنین علم روز دنیا است.. شرکت کابل کمان با برترین تجهیزات و فنی ترین تیم تولید، یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های سیم و کابل در کشور است.. این شرکت با اخذ گواهینامه های است.اندارد در زمینه تولید تجهیزات حرفه ای صنعتی برق، علاوه بر تامین نیاز های داخل کشور، اقدام به صادرات این تجهیزات با ارزش نیز کرده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر