فروش سیم و کابل در بهارستان

wire and cable-1
wire and cable-2



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


کابل برق افق البرز؛ یکی از برندهایی که در زمینه سیم و کابل طرفداران زیادی دارد افق البرز است.. سیم و کابل افق البرز به دلیل قیمت رقابتی که دارد بسیار مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است.. البته ذکر این نکته لازم است. که این شرکت تمامی است.انداردهای داخلی و خارجی تولید کابل را دریافت کرده است..

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب سیم و کابل نقش دارد، میزان حرکت آن‌ها در سیستم است.. در دستگاه‌هایی که قطعات متحرک دارند، سیم و کابل مدام در حال حرکت هستند. به‌علاوه با خودکار شدن فرایند‌ها، دستگاه‌های بیشتری دچار قطعی سیم و کابل می‌شوند. به همین دلیل، دانستن مشخصات ضروری سیم و کابل برای هر دستگاه از قطعی و خرابی آن جلوگیری خواهد کرد.برای مطالعه بیشتر راجب

- قطر زیاد عایق یا غلاف سیم وکابل دلیلی مبنی بر مرغوب بودن آن محصول نیست متأسفانه برخی از تولیدکنندگان با کاستن از وزن مس لازم در سیم و کابل (با کاستن تعداد رشته های مس و یا قطر رشته های مس) و افزودن به قطر عایق یا غلاف سبب می شوند وزن محصول مناسب به نظر برسد اما این محصول قابلیت است.فاده برای مورد طراحی شده را نخواهد داشت و در صورت است.فاده سبب بروز آتش سوزی و یا مشکلات دیگر می شود.



( فروش ) های دیگر