مشاوره و اجرا سیم و کابل در بهارستان

wire and cable-1
wire and cable-2



در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


ساختار این نوع سیم و کابل باید به گونه ای باشد که تحمل جریان بالای برق را داشته باشد و آسیب نبیند. از دیگر مصارف کابل سه فاز می توان به آسانسور های منازل مسکونی و تجاری، پمپ های چاه و &#; اشاره کرد. در ساختار این نوع سیم و کابل از رشته سیم است.فاده شده است.، که عبارتند از: سیم فاز ، فاز ، فاز و نول.

در پایان قابل ذکر است. که صنایع کابل کمان مفتخر است. تا با ارائه ی جدیدترین محصولات و عرضه مناسب ترین قیمت سیم و کابل در خدمت شما همراهان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه ی محصولات سیم و کابل و برای دریافت آخرین لیست قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید.

پس اگر شما نیز برای ساختمان و یا شرکت صنعتی خود به دنبال سیم و کابل مرغوب و با کیفیت هستید، بهتر است. با کمان کابل آشنا شوید. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و توانمند، بهترین تجهیزات الکترونیکی را تولید و روانه بازار می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر