فروش سیم و کابل در تهران

wire and cable-1
wire and cable-2



طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


در این مرحله، رشته های پانچ شده بعنوان مواد اولیه اصلی و گرانول عایق بعنوان دیگر ماده اصلی جهت تولید سیم یا زیره کابلی بکارمی رود.فرآورده تولید شده توسط دستگاه اکسترودر، اگر محصول نهایی سیم باشد جهت بسته بندی به واحد مربوطه ارسال می گردند و چنانچه زیره کابلی باشند روی قرقره های مخصوص جمع شده تا در مرحله تاب زیره (استرندر) بکار رود.

در ابتدا نام‌های جدگانه را که از یک یا دو حرف تشکیل شده‌اند می‌آوریم. این علائم اختصاری نشان می‌دهند که برای چه کاری است.فاده می‌شود، از چه ساخته شده، یا در مقابل چه چیزی مقاوم است. مثلا مقاومت در برابر حرارت یا ولتاژ بالا. اغلب، نام یک کابل، ترکیبی از دو یا چند علامت اختصاری زیر است..

یکی از موضوعاتی که همواره صنعتگران را در زمینه خرید سیم و کابل به چالش می‌کشد، انتخاب برند سیم و کابل است.. در ایران بیش از شرکت، سیم و کابل است.اندارد تولید می‌کنند و همین امر باعث شده تا خریداران در خرید کابل دچار سردرگمی کند. علاوه بر رعایت است.انداردها، کیفیت عایق، جنس هادی، نوع باندل کابل، جنس کابل و پارمترهای دیگری نیز وجود دارد که در انتخاب برند کابل تاثیر گذار هستند. ولی به راستی بهترین برندهای سیم و کابل کدامند؟



( فروش ) های دیگر