مشاوره و اجرا سیم و کابل در تهران

wire and cable-1
wire and cable-2



در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

در دوره رضا شاه دو مسئله مهم را در مدیریت شهری مطرح کرد یکی نقشه خیابان‌ها و دیگری تصویب قانون بلدیه در سال . بر اساس قانون جدید بلدیه تشکیلات شهرداری عبارت بودند از اداره صحه و معاونت عمومی، اداره محاسبات عایدات، اداره امور خیریه، اداره ساختمان و روشنایی میدان‌ها، اداره سجل احوال، احصائیه نشریات، اداره کابینه پرسنل، تنظیمات ملزومات اجرائیات و رسوم. مهم‌ترین نکته این روش‌نامه بند مربوط به انتخاب شهردار بود. قانون جدید بلدیه خودمختاری نسبی شهرداری‌ها را زائل و آنها را به عنوان عمان محلی دولت مرکزی تبدیل کرد. در این بند اختیار انتخاب شهردار به نخست‌وزیر واگذار شد.


اولین گام در تولید تجهیزات برقی، بهره گیری از ماشین آلات و همچنین علم روز دنیا است.. شرکت کابل کمان با برترین تجهیزات و فنی ترین تیم تولید، یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های سیم و کابل در کشور است.. این شرکت با اخذ گواهینامه های است.اندارد در زمینه تولید تجهیزات حرفه ای صنعتی برق، علاوه بر تامین نیاز های داخل کشور، اقدام به صادرات این تجهیزات با ارزش نیز کرده است..

شبکه های توزیع باید کاملا متناسب با نیاز کاربران و شیوه های مصرف آنها باشد. شرایط محلی و نوع نیاز مصرف کنندگان روی انتخاب تجهیزات و نوع آرایش و پیکربندی آنها تاثیر میگذارد. هنگام طراحی باید این سه نکته را مد نظر قر ار داد: در مورد سطح مقطع انتخابی از نظر افت توان محاسبات اقتصادی انجام شود. جریان برق نباید از حد مجاز کابل بیشتر شود. افت ولتاژ نباید از حد مجاز بیشتر شود.

در این مرحله، رشته های پانچ شده بعنوان مواد اولیه اصلی و گرانول عایق بعنوان دیگر ماده اصلی جهت تولید سیم یا زیره کابلی بکارمی رود.فرآورده تولید شده توسط دستگاه اکسترودر، اگر محصول نهایی سیم باشد جهت بسته بندی به واحد مربوطه ارسال می گردند و چنانچه زیره کابلی باشند روی قرقره های مخصوص جمع شده تا در مرحله تاب زیره (استرندر) بکار رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر