فروش سیم و کابل در جنوب تهران

wire and cable-1
wire and cable-2



این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


صنعت سیم و کابل در آستانه انقلاب صنعتی چهارم، به لطف دیجیتالی شدن ، تولید به تدریج از تولید و انعطاف بیشتری برخوردار می شود. دیجیتال سازی به آرامی و به طور پیوسته شیوه تولید محصولات را دگرگون می کند. این تحول که با عنوان "صنعت ." در اروپا ، "اینترنت صنعتی اشیا ((IIoT)" در ایالات متحده یا فقط "تولید هوشمند" شناخته می شود ، چهارمین انقلابی است. که در تولید رخ داده است.. اولین انقلاب صنعتی مربوط به مکانیزاسیون از طریق آب و بخار بود. دومین انقلاب صنعتی مربوط به تولید انبوه و خطوط مونتاژ با است.فاده از برق بود. سومین انقلاب صنعتی مربوط به است.فاده از رایانه و اتوماسیون بود. و چهارمین انقلاب صنعتی در مورد افزایش است.فاده از رایانه و اتوماسیون با سیستم های هوشمند و خودمختار است. که با است.فاده از داده ها و یادگیری ماشین تقویت می شوند. به عبارت دیگر ، صنعت . رایانه سازی صنعت . را بهینه می کند. معرفی رایانه ها در صنعت . عمدتا به این دلیل مخدوش کننده بود که یک فناوری کاملاً جدید به فرایندهای مختلف اضافه شده بود. در صنعت . ، رایانه ها در حال اتصال و برقراری ارتباط با یکدیگر برای تصمیم گیری بدون دخالت انسان هستند. سیستم های سایبری-فیزیکی ، اینترنت اشیا و اینترنت سیستم ها با هم ترکیب شده اند تا صنعت . را ممکن ساخته و کارخانه هوشمند را به واقعیت تبدیل کنند. ماشین های هوشمند با دسترسی به داده های بیشتر ، هوشمندتر می شوند. و با پشتیبانی از این ماشین آلات ، کارخانه ها در حال تولید و کارآیی بیشتر و ضایعات کمتری هستند.

در این مرحله، رشته های پانچ شده بعنوان مواد اولیه اصلی و گرانول عایق بعنوان دیگر ماده اصلی جهت تولید سیم یا زیره کابلی بکارمی رود.فرآورده تولید شده توسط دستگاه اکسترودر، اگر محصول نهایی سیم باشد جهت بسته بندی به واحد مربوطه ارسال می گردند و چنانچه زیره کابلی باشند روی قرقره های مخصوص جمع شده تا در مرحله تاب زیره (استرندر) بکار رود.

کابل خشک، کابل NYY  و کابل سخت همگی نام هایی هستند که به کابل مفتولی نسبت داده اند. این کابل با انعطاف پذیری پایینی که دارد در پروژه هایی که مسیر کابل کشی دارای پیچ و خم کمتر و نیاز به جابه جایی ندارد مورد است.فاده قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر