مشاوره و اجرا سیم و کابل در جنوب تهران

wire and cable-1
wire and cable-2



عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، هر کسی می‌تواند تعریف متفاوتی از یک محله خوب داشته باشد. برای یک عده، محله خوب یعنی جایی که آب و هوای خوبی دارد. عده‌ای دیگر محله‌ای را خوب می‌دانند که امکانات بیشتری داشته و توسعه یافته‌تر باشد. برخی از مردم، فرهنگ ساکنین را مدنظر قرار داده و ترجیح می‌دهند در جایی زندگی کنند که به قول خودشان، ساکنین با فرهنگ‌تری داشته باشد. برای برخی نیز سرسبزی، زیبایی یا لاکچری بودن، ملاک انتخاب است..


دستگاههای اکسترودر خط جهت عملیات روکش زنی است.فاده می گردد. مواد اولیه اصلی این مرحله زیره های است.رندر شده گرانول روکش و پودر تالک می باشد.در کابل های قدرت لازم است. که رشته های تابیده شده در دستگاه اکسترودر توسط لایه ای از مواد پلی اتیلن یا PVC روکش شوند. این لایه نقش محافظت مکانیکی برای کابل را دارد.

یکی از موضوعاتی که همواره صنعتگران را در زمینه خرید سیم و کابل به چالش می‌کشد، انتخاب برند سیم و کابل است.. در ایران بیش از شرکت، سیم و کابل است.اندارد تولید می‌کنند و همین امر باعث شده تا خریداران در خرید کابل دچار سردرگمی کند. علاوه بر رعایت است.انداردها، کیفیت عایق، جنس هادی، نوع باندل کابل، جنس کابل و پارمترهای دیگری نیز وجود دارد که در انتخاب برند کابل تاثیر گذار هستند. ولی به راستی بهترین برندهای سیم و کابل کدامند؟

از یک رشته سیم از جنس مس در عایق پی وی سی تشکیل است.. جهت خرید سیم برق مفتولی به این نکته مهم توجه کنید که این سیم بسیار غیر قابل انعطاف است.. به سبب انعطاف پذیری بسیار پایین به سیم خشک معروف است.. در اتصالاتی که معمولا به صورت ثابت هستند و نیاز به جابه جایی ندارند از این سیم است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر