فروش سیم و کابل در دیزین

wire and cable-1
wire and cable-2



در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.

درواقع در تاریخچه پیست اسکی دیزین می‌توان اولین‌ها را به راحتی علامت زد؛ به عنوان مثال اولین دستگاه‌های بالابر در پیست دیزین تهران، در سال ۸ نصب شدند. در دیزین بالطبع امکانات رفاهی مختلف و خوبی متناسب با پیست اسکی دیزین و گردشگرانی که به این منطقه می‌آیند، از انواع هتل و کلبه‌های اجاره‌ای و رستوران فراهم شده است. و مجموعه این امکانات با ترکیب آب‌و‌هوای فوق‌العاده باعث شده دیزین تهران به یک دهکده گردشگری چهارفصله در ایران و خاورمیانه تبدیل شود.


نام گذاری سیم و کابل سیستم یکپارچه‌ای نیست و ممکن است. کمی گیج کننده باشد. به‌عنوان مثال W همیشه به معنای مقاوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی نیست. مثلا MTW مخفف سیم ابزار دستگاه است. که ربطی به آب و هوا ندارد.برای مطالعه بیشتر راجب

سیم زرد و سبز رنگ که به کابل ارت و سیم اتصال به زمین هم  شهرت دارد. این سیم به صورت افشان و مفتول وجود دارد و جنس هادی آن مسی است.. سیم ارت با انتقال جریان نشتی به سمت زمین باعث حفاظت از تجهیزات الکتریکی در برابر آسیب دیدگی و همچنین باعث حفاظت از جان انسان در برابر برق گرفتگی می‌شود.

در ابتدا نام‌های جدگانه را که از یک یا دو حرف تشکیل شده‌اند می‌آوریم. این علائم اختصاری نشان می‌دهند که برای چه کاری است.فاده می‌شود، از چه ساخته شده، یا در مقابل چه چیزی مقاوم است. مثلا مقاومت در برابر حرارت یا ولتاژ بالا. اغلب، نام یک کابل، ترکیبی از دو یا چند علامت اختصاری زیر است..



( فروش ) های دیگر