مشاوره و اجرا سیم و کابل در دیزین

wire and cable-1
wire and cable-2



اولین تله‌سیژ به طول , متر در سال از دره تا پارکینگ پیست اسکی دیزین نصب شد. تله کابین شاله نخستین تله کابینی بود که به ایران آمد. در پیست اسکی دیزین، رستورانی به نام شاله احداث شد. در ادامه تله کابین شاله و پیست اسکی مبتدی شاله را آماده و افتتاح کردند. اجرای این مرحله تا سال ۸ به طول انجامید. این مجموعه پس از نصب تله کابین قله و ساخت چند مجموعه رفاهی و رستوران، در سال ۵ برای است.فاده عموم و اسکی‌بازان ایرانی و خارجی اقتتاح شد. در سال ۵۸ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیست دیزین توسعه یافت.

پیست مبتدی نیز برای افراد مبتدی ساخته شده و دارای طول و شیب کمتری می‌باشد. در این قسمت به افراد مبتدی آموزش اسکی نیز داده می‌شود. پیست‌های دیگر برای انجام ورزش‌های جذاب و سرگرم کننده زمستانی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. زمان اسکی در این منطقه که بیشترین زمان را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد، از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت است..

در نزدیکی هتل‌ها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده می‌شود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت می‌کند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستوران‌های و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا می‌توانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب می‌باشد.


از کنار هم قرار گرفتن رشته سیم های مس آنیل شده در کنار یکدیگر تشکیل شده است.. عایق آن از جنس پی وی سی است.. بسیار انعطاف پذیر است. و به همین دلیل با آن سیم نرم نیز می‌گویند. سیم افشان بسیار پرفروش است.. انعطاف پذیری آن سبب شده تا در سیمکشی های پر پیچ و خم به راحتی مورد است.فاده قرار بگیرد.

کابل خودنگهدار کابلی مناسب برای توزیع برق فشار ضعیف به صورت هوایی است.. به دلیل کارایی بالا و هزینه های کمتر نسبت به کابل‌های مشابه جایگاه خوبی در میان سایر کابل های خطوط انتقال توانسته است. کسب کند. جنس هادی این کابل آلومینوم سخت است. و در دو مدل رشته و رشته تولید می‌شود. 

شبکه های توزیع باید کاملا متناسب با نیاز کاربران و شیوه های مصرف آنها باشد. شرایط محلی و نوع نیاز مصرف کنندگان روی انتخاب تجهیزات و نوع آرایش و پیکربندی آنها تاثیر میگذارد. به همین دلیل برای طراحی شبکه توزیع باید بار موجود و چگونگی پخش آن در منطقه به طور کامل بررسی و محاسبه شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر