فروش سیم و کابل در رودهن

wire and cable-1
wire and cable-2



اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.


از پر فروش ترین انواع کابل برق است.. این کابل از کنار هم قرار گرفتن چند سیم افشان در یک عایق پی وی سی تشکیل شده است.. کابل افشان به کابل نرم نیز شهرت دارد. انعطاف پذیری بالا، قیمت مناسب و عایق با کیفیت از مزیت های برتر کابل افشان است.. از مهمترین نکاتی که در خرید کابل افشان باید توجه کرد انتخاب سایز مناسب کابل افشان است.. سایز کابل با توجه به مقدار آمپر کشیده شده از آن تعیین می‌گردد که می‌توانید در صفحه

از کنار هم قرار گرفتن رشته سیم های مس آنیل شده در کنار یکدیگر تشکیل شده است.. عایق آن از جنس پی وی سی است.. بسیار انعطاف پذیر است. و به همین دلیل با آن سیم نرم نیز می‌گویند. سیم افشان بسیار پرفروش است.. انعطاف پذیری آن سبب شده تا در سیمکشی های پر پیچ و خم به راحتی مورد است.فاده قرار بگیرد.

از یک رشته سیم از جنس مس در عایق پی وی سی تشکیل است.. جهت خرید سیم برق مفتولی به این نکته مهم توجه کنید که این سیم بسیار غیر قابل انعطاف است.. به سبب انعطاف پذیری بسیار پایین به سیم خشک معروف است.. در اتصالاتی که معمولا به صورت ثابت هستند و نیاز به جابه جایی ندارند از این سیم است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر