فروش سیم و کابل در شرق تهران

wire and cable-1
wire and cable-2



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


اولین گام در تولید تجهیزات برقی، بهره گیری از ماشین آلات و همچنین علم روز دنیا است.. شرکت کابل کمان با برترین تجهیزات و فنی ترین تیم تولید، یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های سیم و کابل در کشور است.. این شرکت با اخذ گواهینامه های است.اندارد در زمینه تولید تجهیزات حرفه ای صنعتی برق، علاوه بر تامین نیاز های داخل کشور، اقدام به صادرات این تجهیزات با ارزش نیز کرده است..

این واحد تولیدی با تکیه بر اصل مشتری مداری و با تلاش مستمر و شبانه روزی متخصصین خود توانست در سال های نخست گواهینامه ISO : و CE را اخذ نموده و در راستای نیاز روز افزون بازارهای داخلی و کشورهای همسایه به صورت گسترده محصولات خود را با کیفیت مرغوب و سازگار با اهداف مشتری عرضه نماید.

در ابتدا نام‌های جدگانه را که از یک یا دو حرف تشکیل شده‌اند می‌آوریم. این علائم اختصاری نشان می‌دهند که برای چه کاری است.فاده می‌شود، از چه ساخته شده، یا در مقابل چه چیزی مقاوم است. مثلا مقاومت در برابر حرارت یا ولتاژ بالا. اغلب، نام یک کابل، ترکیبی از دو یا چند علامت اختصاری زیر است..



( فروش ) های دیگر