مشاوره و اجرا سیم و کابل در شرق تهران

wire and cable-1
wire and cable-2



محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.


صنعت سیم و کابل در آستانه انقلاب صنعتی چهارم، به لطف دیجیتالی شدن ، تولید به تدریج از تولید و انعطاف بیشتری برخوردار می شود. دیجیتال سازی به آرامی و به طور پیوسته شیوه تولید محصولات را دگرگون می کند. این تحول که با عنوان "صنعت ." در اروپا ، "اینترنت صنعتی اشیا ((IIoT)" در ایالات متحده یا فقط "تولید هوشمند" شناخته می شود ، چهارمین انقلابی است. که در تولید رخ داده است.. اولین انقلاب صنعتی مربوط به مکانیزاسیون از طریق آب و بخار بود. دومین انقلاب صنعتی مربوط به تولید انبوه و خطوط مونتاژ با است.فاده از برق بود. سومین انقلاب صنعتی مربوط به است.فاده از رایانه و اتوماسیون بود. و چهارمین انقلاب صنعتی در مورد افزایش است.فاده از رایانه و اتوماسیون با سیستم های هوشمند و خودمختار است. که با است.فاده از داده ها و یادگیری ماشین تقویت می شوند. به عبارت دیگر ، صنعت . رایانه سازی صنعت . را بهینه می کند. معرفی رایانه ها در صنعت . عمدتا به این دلیل مخدوش کننده بود که یک فناوری کاملاً جدید به فرایندهای مختلف اضافه شده بود. در صنعت . ، رایانه ها در حال اتصال و برقراری ارتباط با یکدیگر برای تصمیم گیری بدون دخالت انسان هستند. سیستم های سایبری-فیزیکی ، اینترنت اشیا و اینترنت سیستم ها با هم ترکیب شده اند تا صنعت . را ممکن ساخته و کارخانه هوشمند را به واقعیت تبدیل کنند. ماشین های هوشمند با دسترسی به داده های بیشتر ، هوشمندتر می شوند. و با پشتیبانی از این ماشین آلات ، کارخانه ها در حال تولید و کارآیی بیشتر و ضایعات کمتری هستند.

فناوری جدید صنعتی دیجیتال یا صنعت . ، تولیدکنندگان را قادر می سازد تا داده ها را از طریق ماشین جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنند ، که این امر در نهایت فرآیندهای کارآمد تر ، انعطاف پذیرتر و سریعتر را برای تولید کالاهای با کیفیت بالاتر با کاهش هزینه در پی دارد. کارشناسان فن آوری می گویند که این انقلاب تولید نه تنها بهره وری را افزایش می دهد و اقتصاد را تغییر می دهد ، بلکه رشد صنعتی را تقویت می کند و مشخصات نیروی کار را اصلاح می کند. آنها ادعا می کنند که این تغییرات در تولید ، در نهایت رقابت شرکت ها و مناطق را تغییر می دهد. از تکنولوژی پیشرفته دیجیتال در حال حاضر در ساخت است.فاده می شود. اما همراه با صنعت . ، تولید را به روشی باورنکردنی متحول خواهد کرد. این ترکیب باعث افزایش کارایی و ایجاد تغییر بزرگی در روابط سنتی تولید در بین تولیدکنندگان ، تأمین کنندگان و مشتریان می شود. همچنین رابطه بین انسان و ماشین را تغییر خواهد داد. همچنین به طور قطع این فناوری صنعت سیم و کابل را نیز تحت تاثیر خودش قرار می دهد. به نظر می رسد صنعت سیم و کابل امروز برای شرکت در چهارمین انقلاب صنعتی کاملاً آماده است.. صنعت به سرعت در حال تغییر است.. هم نیاز مصرف کننده و هم بازار تکامل یافته و فشار سیاست ها و رقابت جهانی افزایش یافته است.. بنابراین ، برای ادامه رقابت ، صنعت مجبور به نوآوری است.. نوآوری می تواند نه تنها فرآیندها ، خدمات و محصولات ، بلکه مدلهای تجاری ، آموزش و آموزش نیروی کار را نیز مورد توجه قرار دهد.

دستگاههای اکسترودر خط جهت عملیات روکش زنی است.فاده می گردد. مواد اولیه اصلی این مرحله زیره های است.رندر شده گرانول روکش و پودر تالک می باشد.در کابل های قدرت لازم است. که رشته های تابیده شده در دستگاه اکسترودر توسط لایه ای از مواد پلی اتیلن یا PVC روکش شوند. این لایه نقش محافظت مکانیکی برای کابل را دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر