فروش سیم و کابل در شمال تهران

wire and cable-1
wire and cable-2



بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.


در این مرحله، رشته های پانچ شده بعنوان مواد اولیه اصلی و گرانول عایق بعنوان دیگر ماده اصلی جهت تولید سیم یا زیره کابلی بکارمی رود.فرآورده تولید شده توسط دستگاه اکسترودر، اگر محصول نهایی سیم باشد جهت بسته بندی به واحد مربوطه ارسال می گردند و چنانچه زیره کابلی باشند روی قرقره های مخصوص جمع شده تا در مرحله تاب زیره (استرندر) بکار رود.

این واحد تولیدی با تکیه بر اصل مشتری مداری و با تلاش مستمر و شبانه روزی متخصصین خود توانست در سال های نخست گواهینامه ISO : و CE را اخذ نموده و در راستای نیاز روز افزون بازارهای داخلی و کشورهای همسایه به صورت گسترده محصولات خود را با کیفیت مرغوب و سازگار با اهداف مشتری عرضه نماید.

در پایان قابل ذکر است. که صنایع کابل کمان مفتخر است. تا با ارائه ی جدیدترین محصولات و عرضه مناسب ترین قیمت سیم و کابل در خدمت شما همراهان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه ی محصولات سیم و کابل و برای دریافت آخرین لیست قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید.



( فروش ) های دیگر