مشاوره و اجرا سیم و کابل در شمال تهران

wire and cable-1
wire and cable-2



محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


در پایان قابل ذکر است. که صنایع کابل کمان مفتخر است. تا با ارائه ی جدیدترین محصولات و عرضه مناسب ترین قیمت سیم و کابل در خدمت شما همراهان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه ی محصولات سیم و کابل و برای دریافت آخرین لیست قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید.

سیم زرد و سبز رنگ که به کابل ارت و سیم اتصال به زمین هم  شهرت دارد. این سیم به صورت افشان و مفتول وجود دارد و جنس هادی آن مسی است.. سیم ارت با انتقال جریان نشتی به سمت زمین باعث حفاظت از تجهیزات الکتریکی در برابر آسیب دیدگی و همچنین باعث حفاظت از جان انسان در برابر برق گرفتگی می‌شود.

یکی از موضوعاتی که همواره صنعتگران را در زمینه خرید سیم و کابل به چالش می‌کشد، انتخاب برند سیم و کابل است.. در ایران بیش از شرکت، سیم و کابل است.اندارد تولید می‌کنند و همین امر باعث شده تا خریداران در خرید کابل دچار سردرگمی کند. علاوه بر رعایت است.انداردها، کیفیت عایق، جنس هادی، نوع باندل کابل، جنس کابل و پارمترهای دیگری نیز وجود دارد که در انتخاب برند کابل تاثیر گذار هستند. ولی به راستی بهترین برندهای سیم و کابل کدامند؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر