مشاوره و اجرا سیم و کابل در شهرک صنعتی شمس آباد

wire and cable-1
wire and cable-2



پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


سرمایه گذاران جهانی اکنون با افزایش تمرکز جوامع بر انرژی های تجدیدپذیر ، صنعت اکنون به دنبال تأمین کابل برای برنامه های خورشیدی و بادی علاوه بر نفت و گاز ، راه آهن و سایر بخشهای تخصصی است.. علاوه بر این ، انتظار می رود وسایل نقلیه الکتریکی (EV) رشد کابل ها و شرکت های سیم را به طرز چشمگیری افزایش دهند. در صورت بالا رفتن مقبولیت EV ، تقاضا برای سیم و کابل افزایش خواهد یافت. مقداری سیم نیز برای راه اندازی زیرساخت شارژ EV مورد نیاز است.. انگیزه دولت در بخشهای زیرساختی مانند برق ، راه آهن ، جاده ها و پتروشیمی ها به نوبه خود تقاضا برای برق بیشتر و از این رو کابل های برق بیشتر را ایجاد می کند. رشد پتانسیل بازار ، افزایش انطباق با فن آوری های جدید توسط شرکت های بزرگ ، اهمیت روزافزون خدماتی که ممکن است. به فناوری های دیجیتال مرتبط باشند ، زمینه رشد

در این مرحله، رشته های پانچ شده بعنوان مواد اولیه اصلی و گرانول عایق بعنوان دیگر ماده اصلی جهت تولید سیم یا زیره کابلی بکارمی رود.فرآورده تولید شده توسط دستگاه اکسترودر، اگر محصول نهایی سیم باشد جهت بسته بندی به واحد مربوطه ارسال می گردند و چنانچه زیره کابلی باشند روی قرقره های مخصوص جمع شده تا در مرحله تاب زیره (استرندر) بکار رود.

از یک رشته سیم از جنس مس در عایق پی وی سی تشکیل است.. جهت خرید سیم برق مفتولی به این نکته مهم توجه کنید که این سیم بسیار غیر قابل انعطاف است.. به سبب انعطاف پذیری بسیار پایین به سیم خشک معروف است.. در اتصالاتی که معمولا به صورت ثابت هستند و نیاز به جابه جایی ندارند از این سیم است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر