مشاوره و اجرا سیم و کابل در شهریار

wire and cable-1
wire and cable-2



رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.


شما میتوانید جهت مشاهده قیمت انواع سیم و کابل فشار ضعیف مورد نیاز خود در سایزهای مختلف، به سایت نید صنعت مراجعه کرده و در صورت تمایل سیم و کابل مد نظر خود را از برندهای برتر از جمله خراسان افشار نژاد، افق البرز، ابهر، رویان، مسین، سیمیا و... به صورت اینترنتی و یا تلفنی همراه با مشاوره رایگان خرید نمایید.

در این مرحله، رشته های پانچ شده بعنوان مواد اولیه اصلی و گرانول عایق بعنوان دیگر ماده اصلی جهت تولید سیم یا زیره کابلی بکارمی رود.فرآورده تولید شده توسط دستگاه اکسترودر، اگر محصول نهایی سیم باشد جهت بسته بندی به واحد مربوطه ارسال می گردند و چنانچه زیره کابلی باشند روی قرقره های مخصوص جمع شده تا در مرحله تاب زیره (استرندر) بکار رود.

 برند ، مارک و کشور سازنده کابل و سیمی که خریداری می کنید نیز در قیمت آنها بی تاثیر نیست. چراکه برندهای معتبر از است.اندارد های بالایی در تولید سیم و کابل بهره می برند و بخاطر داشتن کیفیت خوب، طبیعتا از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر