مشاوره و اجرا سیم و کابل در قرچک

wire and cable-1
wire and cable-2



به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.


شبکه های توزیع باید کاملا متناسب با نیاز کاربران و شیوه های مصرف آنها باشد. شرایط محلی و نوع نیاز مصرف کنندگان روی انتخاب تجهیزات و نوع آرایش و پیکربندی آنها تاثیر میگذارد. هنگام طراحی باید این سه نکته را مد نظر قر ار داد: در مورد سطح مقطع انتخابی از نظر افت توان محاسبات اقتصادی انجام شود. جریان برق نباید از حد مجاز کابل بیشتر شود. افت ولتاژ نباید از حد مجاز بیشتر شود.

کابل خودنگهدار کابلی مناسب برای توزیع برق فشار ضعیف به صورت هوایی است.. به دلیل کارایی بالا و هزینه های کمتر نسبت به کابل‌های مشابه جایگاه خوبی در میان سایر کابل های خطوط انتقال توانسته است. کسب کند. جنس هادی این کابل آلومینوم سخت است. و در دو مدل رشته و رشته تولید می‌شود. 

صنعت سیم و کابل در آستانه انقلاب صنعتی چهارم، به لطف دیجیتالی شدن ، تولید به تدریج از تولید و انعطاف بیشتری برخوردار می شود. دیجیتال سازی به آرامی و به طور پیوسته شیوه تولید محصولات را دگرگون می کند. این تحول که با عنوان "صنعت ." در اروپا ، "اینترنت صنعتی اشیا ((IIoT)" در ایالات متحده یا فقط "تولید هوشمند" شناخته می شود ، چهارمین انقلابی است. که در تولید رخ داده است.. اولین انقلاب صنعتی مربوط به مکانیزاسیون از طریق آب و بخار بود. دومین انقلاب صنعتی مربوط به تولید انبوه و خطوط مونتاژ با است.فاده از برق بود. سومین انقلاب صنعتی مربوط به است.فاده از رایانه و اتوماسیون بود. و چهارمین انقلاب صنعتی در مورد افزایش است.فاده از رایانه و اتوماسیون با سیستم های هوشمند و خودمختار است. که با است.فاده از داده ها و یادگیری ماشین تقویت می شوند. به عبارت دیگر ، صنعت . رایانه سازی صنعت . را بهینه می کند. معرفی رایانه ها در صنعت . عمدتا به این دلیل مخدوش کننده بود که یک فناوری کاملاً جدید به فرایندهای مختلف اضافه شده بود. در صنعت . ، رایانه ها در حال اتصال و برقراری ارتباط با یکدیگر برای تصمیم گیری بدون دخالت انسان هستند. سیستم های سایبری-فیزیکی ، اینترنت اشیا و اینترنت سیستم ها با هم ترکیب شده اند تا صنعت . را ممکن ساخته و کارخانه هوشمند را به واقعیت تبدیل کنند. ماشین های هوشمند با دسترسی به داده های بیشتر ، هوشمندتر می شوند. و با پشتیبانی از این ماشین آلات ، کارخانه ها در حال تولید و کارآیی بیشتر و ضایعات کمتری هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر