مشاوره و اجرا سیم و کابل در لواسان

wire and cable-1
wire and cable-2



اگر جمعيت كشور ثابت بمونه يعني هر خانواده اي تا سقف سه فرزند، بيشتر زادآوري نكنه مطمئنا ديگه شاهد برج سازي و ساخت و سازهاي عمودي در هيچ كجاي كشور نخواهيم شد و به زودي گروني و فقر از مملكت عزيزمون براي هميشه ريشه كن شده و به تدريج همه جاي كشور لواساني ميشه ولي اگه مردم فريب تبليغات مسئولين را بخورند و هر خانواده بالاي سه فرزند زادآوري كند بزودي بايد شاهد اين باشيم كه همين لواسان زيبا و رويايي نيز به سرنوشت شوم تهران دچار خواهد شد درست همين بلايي كه است.ان مازندران و ساير شهرهاي شمالي را در معرض اين سونامي ازدياد جمعيت و ساخت و سازهاي عمودي قرار داده به اضافه تورم روزافزون در تمام كشور..قانون فيزيك است.ثنا نداره ،خروجي زادآوري بالاي سه فرزند يعني گراني و برج سازي و آلودگي محيط زيست

اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.


سیم زرد و سبز رنگ که به کابل ارت و سیم اتصال به زمین هم  شهرت دارد. این سیم به صورت افشان و مفتول وجود دارد و جنس هادی آن مسی است.. سیم ارت با انتقال جریان نشتی به سمت زمین باعث حفاظت از تجهیزات الکتریکی در برابر آسیب دیدگی و همچنین باعث حفاظت از جان انسان در برابر برق گرفتگی می‌شود.

درست مثل دیگر مولفه‌های یک سیستم، سیم و کابل نیز باید با دقت بررسی شود. برای مثال، در طراحی یک سیستم الکتریکی که قرار است. در محیطی رادیواکتیو است.فاده شود، بیشتر از ترانزیستورهای گالیوم آرسنید است.فاده می‌شود. با این‌که این نوع ترانزیستور از ترانزیستورهای معمولی گران‌تر است.، از امواج رادیو اکتیو کمتر آسیب می‌بینند و سرعت جریان را بیشتر می‌کنند.

این مرحله از تولید که آخرین مرحله می باشد محصول نهایی درمتراژ وشکل ونوعی که مشتری درخواست کرده است. بسته بندی می شود. سیم وکابل تولیدشده به دوصورت قرقره ای وکلافی قابل تحویل به مشتری هستند.در بسته بندی کلافی نیز برحسب خواست مشتری نوع نایلکس انجام می شود ولی درنوع اتوماتیک کلافهای سیم وکابل بصورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی، وکیوم می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر