فروش سیم و کابل در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

wire and cable-1
wire and cable-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


استفاده از تجهیزات و سیم و کابل مرغوب و درجه یک در ساختمان ها باعث می شود تا امنیت بالایی ایجاد شود. تجهیزات و همچنین سیم و کابل های مرغوب، از وسایل است.فاده شده در ساختمان در برابر نوسانات برقی محافظت می کنند.اگر برای ساختمان و یا شرکت صنعتی خود به دنبال سیم و کابل مرغوب و با کیفیت هستید، بهتر است. با کمان کابل آشنا شوید.

این مرحله از تولید که آخرین مرحله می باشد محصول نهایی درمتراژ وشکل ونوعی که مشتری درخواست کرده است. بسته بندی می شود. سیم وکابل تولیدشده به دوصورت قرقره ای وکلافی قابل تحویل به مشتری هستند.در بسته بندی کلافی نیز برحسب خواست مشتری نوع نایلکس انجام می شود ولی درنوع اتوماتیک کلافهای سیم وکابل بصورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی، وکیوم می شود.

کابل خشک، کابل NYY  و کابل سخت همگی نام هایی هستند که به کابل مفتولی نسبت داده اند. این کابل با انعطاف پذیری پایینی که دارد در پروژه هایی که مسیر کابل کشی دارای پیچ و خم کمتر و نیاز به جابه جایی ندارد مورد است.فاده قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر