مشاوره و اجرا سیم و کابل در ناحیه صنعتی بیجین ری

wire and cable-1
wire and cable-2



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


از یک رشته سیم از جنس مس در عایق پی وی سی تشکیل است.. جهت خرید سیم برق مفتولی به این نکته مهم توجه کنید که این سیم بسیار غیر قابل انعطاف است.. به سبب انعطاف پذیری بسیار پایین به سیم خشک معروف است.. در اتصالاتی که معمولا به صورت ثابت هستند و نیاز به جابه جایی ندارند از این سیم است.فاده می‌شود.

کابل خودنگهدار کابلی مناسب برای توزیع برق فشار ضعیف به صورت هوایی است.. به دلیل کارایی بالا و هزینه های کمتر نسبت به کابل‌های مشابه جایگاه خوبی در میان سایر کابل های خطوط انتقال توانسته است. کسب کند. جنس هادی این کابل آلومینوم سخت است. و در دو مدل رشته و رشته تولید می‌شود. 

کابلهای اتوماسیون کارخانه های صنعت سیم و کابل در تلاش برای تلفیق فناوری صنعت . منجر به اتخاذ و نصب تجهیزات و سیستمهای بروز و پیچیده ای شده است. و خواهد شد. است.فاده از اجزای بادوام و قابل اعتماد ، از جمله کابل ها ، در شرایط طاقت فرسایی که این محصولات در معرض آن هستند ، کابل های است.فاده شده باید در برابر تنش هایی مانند سایش ، خم شدن و سرعت کار سریع مقاومت کنند. سیم رشته ای مس مورد است.فاده در صنعت سیم و کابل وجود دارد که از سال تا پیش بینی می شود بازار سیم های رشته ای مس با رشد ترکیبی سالانه ٪ رشد کند. عوامل اصلی محرک این روند افزایش نیاز به انرژی و تقاضای توسعه محصول انعطاف پذیر و کاربردی است.. برخی از بازارهایی که ممکن است. در آینده شاهد افزایش است.فاده از سیم های رشته ای مس باشند ، بازارهایی شامل ساخت و ساز ، انرژی ، زیرساخت ها ، ارتباطات از راه دور است.. از نظر ساخت و ساز ، مناطق مهم رشد چین ، هند ، آفریقا ، امارات ، قطر و ایالات متحده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر