مشاوره و اجرا سیم و کابل در ورامین

wire and cable-1
wire and cable-2



یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..


کابل خشک، کابل NYY  و کابل سخت همگی نام هایی هستند که به کابل مفتولی نسبت داده اند. این کابل با انعطاف پذیری پایینی که دارد در پروژه هایی که مسیر کابل کشی دارای پیچ و خم کمتر و نیاز به جابه جایی ندارد مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

نام گذاری سیم و کابل سیستم یکپارچه‌ای نیست و ممکن است. کمی گیج کننده باشد. به‌عنوان مثال W همیشه به معنای مقاوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی نیست. مثلا MTW مخفف سیم ابزار دستگاه است. که ربطی به آب و هوا ندارد.برای مطالعه بیشتر راجب

پس اگر شما نیز برای ساختمان و یا شرکت صنعتی خود به دنبال سیم و کابل مرغوب و با کیفیت هستید، بهتر است. با کمان کابل آشنا شوید. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و توانمند، بهترین تجهیزات الکترونیکی را تولید و روانه بازار می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر