مشاوره و اجرا سیم و کابل در پردیس

wire and cable-1
wire and cable-2



من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


استفاده از تجهیزات و سیم و کابل مرغوب و درجه یک در ساختمان ها باعث می شود تا امنیت بالایی ایجاد شود. تجهیزات و همچنین سیم و کابل های مرغوب، از وسایل است.فاده شده در ساختمان در برابر نوسانات برقی محافظت می کنند.اگر برای ساختمان و یا شرکت صنعتی خود به دنبال سیم و کابل مرغوب و با کیفیت هستید، بهتر است. با کمان کابل آشنا شوید.

این واحد تولیدی با تکیه بر اصل مشتری مداری و با تلاش مستمر و شبانه روزی متخصصین خود توانست در سال های نخست گواهینامه ISO : و CE را اخذ نموده و در راستای نیاز روز افزون بازارهای داخلی و کشورهای همسایه به صورت گسترده محصولات خود را با کیفیت مرغوب و سازگار با اهداف مشتری عرضه نماید.

در زمینه کاربرد محصولات، حفاظت از محیط زیست تبدیل به فشار خارجی و روند توسعه متداولی است. که تولید کنندگان کابل در سراسر جهان طی سالهای اخیر با آن روبرو شده اند. ایالات متحده ، ژاپن و اروپا در تحقیق و توسعه و تولید کابل های سازگار با محیط زیست در جهان در موقعیت پیشرو هستند و فناوری تولید نسبتاً بالغ است.. بخشنامه ROHS صادر شده توسط اتحادیه اروپا نیاز به مواد مضر مانند است.فاده از سرب ، جیوه ، کادمیوم ، کروم شش ظرفیتی ، اترهای دی بریل دیبنیل و بی فنیل های پلی برومین از ژوئیه ممنوع است.. برای کابلهای سازگار با محیط زیست پس از توسعه موفق کابلهای سازگار با محیط زیست. بنابراین ، روند حفاظت از سیم و کابل از محیط زیست جهت اصلی توسعه آینده است.. همانطور که آگاهی در مورد حفاظت و پایداری محیط زیست ایجاد می شود ، افراد بیشتری در تلاشند تا انتشار مواد شیمیایی بالقوه خطرناک را کاهش دهند و است.فاده از محصولات طبیعی و قابل بازیافت را افزایش دهند. یک تأثیر این ابتکار بر مصرف کنندگان رشد سریع تقاضا برای خودروهای هیبریدی و برقی است.. با ادامه گسترش این بازار ، نیاز به سیم ، کابل و مهار سیم برای سازگاری با خودروها نیز افزایش می یابد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر