مشاوره و اجرا سیم و کابل در پیشوا

wire and cable-1
wire and cable-2



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


نام گذاری سیم و کابل سیستم یکپارچه‌ای نیست و ممکن است. کمی گیج کننده باشد. به‌عنوان مثال W همیشه به معنای مقاوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی نیست. مثلا MTW مخفف سیم ابزار دستگاه است. که ربطی به آب و هوا ندارد.برای مطالعه بیشتر راجب

 برند ، مارک و کشور سازنده کابل و سیمی که خریداری می کنید نیز در قیمت آنها بی تاثیر نیست. چراکه برندهای معتبر از است.اندارد های بالایی در تولید سیم و کابل بهره می برند و بخاطر داشتن کیفیت خوب، طبیعتا از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود.

دستگاههای اکسترودر خط جهت عملیات روکش زنی است.فاده می گردد. مواد اولیه اصلی این مرحله زیره های است.رندر شده گرانول روکش و پودر تالک می باشد.در کابل های قدرت لازم است. که رشته های تابیده شده در دستگاه اکسترودر توسط لایه ای از مواد پلی اتیلن یا PVC روکش شوند. این لایه نقش محافظت مکانیکی برای کابل را دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر